3 Haziran 2008 Salı

P-51D Mustang

modelimiz monogram 1/48 mustang.
ben daha parçaları birleştirmeden ve çıtasından ayırmadan evvel ilk iş kaba boyamayı yapıyorum. fırça kullanan bir modelci olarak böylesi çok daha fazla işime geliyor. birleştirdikten sonra da daha ince detayları boyuyorum. işte ilk kaba boyayı atmış olduğum hali aşağıda.


bitirmiş olduğumuz kokpit:


kokpiti gövdenin içine oturttuktan sonra:


kanatlar da eklendikten sonra:


boya ve dekal işlemi bittikten sonra mat verniği vurduk (revell mat 2 kullanıldı, sonra pebeo marka mat siyah yağlı boyayı fırça yardımıyla sürüp, terebentinle temizledim ve içe detay olan kısımlar doldu. bu arada tertemiz yapmadık ki biraz kir pas içinde kalsın model. son olarak da burun kısmında siyah olan bölümde biraz dökülme ile işi bitirdim. buyrunuz:








Hiç yorum yok: