22 Haziran 2008 Pazar

Revell 1/35 T-34/76 Model 1943

revell'in 1/35'lik t-34 tankı. resimlerde süreç sondan başa doğru gitmektedir.

başlamadan evvel savaş alanına yeni inmiş, bir-iki çarpışma görüp yorulmuş ama savaşmaya hazır profilde bir tank yapmak vardı kafamda ki öyle de oldu zannederim. yine çıtalarından ayırmadan ilk boyama işlemlerini yapıp easy kit moduna geçirdim modeli. bu arada fazlasıyla zımpara istiyor, çok gedik var modelde. ilk katı koyu metalik attım.

tekerleri önce spreyle beyaza boyadım. ardından üzerinde iz bırakacak ve büyük bölümü örtecek şekilde kahverengi attım. son olarak da çok az metalik sprey boya ile tekerlekleri tamamladım. tankı ise parlak beyazla boyadım.

alman ordusunun ruslardan ele geçirdiği t-34'lerden birisi olarak yaptım. güzel ki bu alternatif için decal çıkıyor setten.

kirletme çalışması yaparken kendimce yeni bir yöntem kullandım. ilk kat mat verniği attıktan sonra, fabercastel'in kahve rengi kuru boya kaleminin ucunu açıp tozu ile revell mat 2 akrilik verniği karıştırdım ve ince bir hat olarak çektim. ön taraf içinde yine faber castel siyah kuru boya kalemi ucu tozu ile kahverengiyi karıştırıp revell mat 2 akrilik vernikle harmanladım ve kalın bir hat olarak çektim. son olarak 1 kat daha mat vernik attım ve ilk ciddi aka çalışmamı tamamladım.






















Hiç yorum yok: